1. Ścianka reklamowa podczas eventów i jej cena

    Ścianka reklamowa to bardzo popularny nośnik pozwalający zaprezentować przekaz reklamowy w formie grafiki o dość dużej powierzchni. Ścianki reklamowe najczęściej możemy spotkać na wszelkiego rodzaju eventach branżowych, czyli tam, gdzie pojawia się wiele firm jednocześnie a skupienie na sobie uwagi potencjalnych klientów jest kwestią szczególnie istotną. Ścianki reklamowe, występują na rynku także pod innymi nazwami, np. jako ścianki targowe, ścianki wystawiennicze, czy też w przypadku ścianek, w których grafika drukowana jest na materiale, ścianki tekstylne.

    Czytaj więcej
  2. Roll up w szerokiej kasecie

    Systemy roll up są jednymi z najbardziej popularnych nośników reklamowych wykorzystywanych podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń branżowych. Głównie wszędzie tam, gdzie organizuje się stoiska firmowe, doskonałym tego przykładem są targi branżowe. Ale przydają się również podczas prezentacji i wystąpień publicznych, a nawet podczas mniejszych spotkań biznesowych.

    Czytaj więcej
  3. Windery reklamowe - flaga w kształcie łezki, żagiel reklamowy czy może flaga huzar?

    Windery reklamowe, znane również pod pojęciem beachflagi lub flagi plażowe można spotkać nad morzem, w górskich kurortach, w parkach, na targach, na imprezach firmowych, w salonach samochodowych, czyli wszędzie tam, gdzie można zareklamować firmę. Beachflagi spotyka się przede wszystkim na plażach, stokach narciarskich, przed hotelem lub restauracją, przed sklepem, dosłownie wszędzie tam, gdzie tylko można pomyśleć o prostej oraz lekkiej formie reklamy dla firmy bądź produktu i usługi.

    Czytaj więcej
  4. Leżaki reklamowe – funkcjonalna reklama Twojej firmy

    Leżak to lekki mebel, którego geneza sięga końca XIX wieku. Medycy dostrzegli wówczas, iż przebywanie na świeżym powietrzu ma dobroczynny wpływ na człowieka i pomaga w leczeniu gruźlicy. Leżak niezbędny był do obowiązkowego werandowania w górskich kurortach, które chorym zalecano aplikować po kilka godzin dziennie. Pacjenci korzystając z przenośnych mebli mogli w wygodnej pozycji wdychać powietrze nasycone sosnowymi olejkami eterycznymi, które miały zbawienny wpływ na ich zdrowie. Później leżak stał się meblem wypoczynkowym. Chętnie wykorzystywano go również w kurortach nadmorskich oraz jako mebel ustawiany na tarasach i balkonach.

    Czytaj więcej
  5. Co to jest roll up?

    Roll up reklamowy jest jednym z najpopularniejszych systemów wystawienniczych na rynku. Składa się z wydruku oraz kasety, w którą zwijana jest grafika. W zależności od modelu na rynku mogą Państwo znaleźć różne rozmiary oraz kształt kasety, odpowiadający Państwa wymaganiom. Dzięki niewielkiej wadze oraz dużej powierzchni grafiki roll up stanowi idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą się wyróżnić.

    Czytaj więcej
  6. Flagi reklamowe jako skuteczne narzędzie marketingowe

    Flagi reklamowe mogą być skutecznym narzędziem reklamowym i jednocześnie dobrą metodą promocji, jako narzędzie marketingowe stosowane zazwyczaj "na zewnątrz" ale również czasami w pomieszczeniach. Podczas licznych eventów i wydarzeń kulturalno-integracyjnych flagi reklamowe przyciągają uczestników wydarzenia w kierunku przedmiotu reklamy zawartego na fladze.

    Czytaj więcej
  7. Na czym polega druk sublimacyjny

    Druk sublimacyjny jest co raz częściej stosowaną techniką. Ze względu na swoje liczne zalety od wielu już lat stale zyskuje na popularności. Druk sublimacyjny, popularnie nazywany sublimacją, jest wykorzystywany głównie do druku na materiałach tekstylnych, takich jak flaga reklamowa, obrusy czy odzież reklamowa, nie jest to jednak jedyne jego zastosowanie. Sprawdza się również do druku na kubkach czy aluminium.

    Czytaj więcej
  8. Rollupy, czyli uniwersalne mobilne nośniki reklamowe

    Działania marketingowe firm muszą przybierać różne formy — począwszy od tradycyjnych, poprzez niekonwencjonalne, a skończywszy na praktycznych i mobilnych. Roll up spełnia swoją rolę w szczególności podczas różnego rodzaju konferencji, targów czy promocji poza siedzibą firmy. Dobrze zaprojektowany i perfekcyjnie wykonany przykuwa uwagę i staje się nie tylko nośnikiem kluczowych informacji, ale także swego rodzaju oczywistym zaproszeniem.

    Czytaj więcej
  9. Reklama podczas wydarzeń sportowych

    Z roku na rok zauważalna jest tendencja do organizacji coraz to większej ilości imprez sportowych. Wiele polskich miast w czasie weekendu przeżywa prawdziwy paraliż związany z organizacją kolejnego maratonu czy krótszego biegu okazjonalnego. Oprócz popularnych maratonów pojawiają się również masowe imprezy amatorskie. Tego typu widowiska potrzebują odpowiedniej oprawy, co stanowi prawdziwe wyzwanie dla branży reklamowej.

    Czytaj więcej