1. Jaki namiot na targi, a jaki na stanowisko reklamowe?

    Wybierając namiot reklamowy warto zwrócić uwagę na jego przeznaczenie. Inny namiot wybierzemy w przypadku eventu organizowanego na świeżym powietrzu, a inny na targi pracy w dużej, zadaszonej hali. Na co należy zwrócić uwagę, wybierając namiot reklamowy na targi, a na co w przypadku stanowisk reklamowych?

    Czytaj więcej
  2. Na jakie okazje warto nabyć namioty reklamowe?

    Namioty reklamowe to jedna z najbardziej praktycznych form reklamy na targi i konferencje - szczególnie te prowadzone na świeżym powietrzu. Namioty nie tylko uchronią pracowników przed deszczem i wiatrem, ale będą też reklamować Twoje usługi i produkty. Sprawdzają się w wielu branżach i stanowią uniwersalne i wszechstronne rozwiązanie reklamowe dla każdej firmy. Poniżej przedstawiamy kilka popularnych zastosowań dla namiotów reklamowych..

    Czytaj więcej
  3. Flagi reklamowe - gdzie można je wykorzystać?

    Flagi reklamowe bywają określane mianem “beachflagi”, ale ich zastosowanie nie ogranicza się do plaż. Nawet w czasach, w których króluje reklama cyfrowa, flagi reklamowe to wciąż znana i skuteczna forma promocji firmy. Można je wykorzystywać zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz - a ich zastosowanie zależy w pełni od Twoich potrzeb i wyobraźni.

    Czytaj więcej
  4. Gdzie kupić flagi reklamowe dla swojej firmy?

    Każda firma, która wyjeżdża na targi czy konferencje potrzebuje wyróżniającego się stoiska. W tym celu warto wykorzystać gadżety reklamowe tworzone na indywidualne zamówienie. Świetnym wyborem będą tutaj flagi reklamowe– pomogą nie tylko w pozyskaniu nowych klientów, ale staną się istotnym elementem budującym pozytywny wizerunek Państwa firmy. /p>

    Czytaj więcej
  5. Ścianka reklamowa podczas eventów i jej cena

    Ścianka reklamowa to bardzo popularny nośnik pozwalający zaprezentować przekaz reklamowy w formie grafiki o dość dużej powierzchni. Ścianki reklamowe najczęściej możemy spotkać na wszelkiego rodzaju eventach branżowych, czyli tam, gdzie pojawia się wiele firm jednocześnie a skupienie na sobie uwagi potencjalnych klientów jest kwestią szczególnie istotną. Ścianki reklamowe, występują na rynku także pod innymi nazwami, np. jako ścianki targowe, ścianki wystawiennicze, czy też w przypadku ścianek, w których grafika drukowana jest na materiale, ścianki tekstylne.

    Czytaj więcej
  6. Roll up w szerokiej kasecie

    Systemy roll up są jednymi z najbardziej popularnych nośników reklamowych wykorzystywanych podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń branżowych. Głównie wszędzie tam, gdzie organizuje się stoiska firmowe, doskonałym tego przykładem są targi branżowe. Ale przydają się również podczas prezentacji i wystąpień publicznych, a nawet podczas mniejszych spotkań biznesowych.

    Czytaj więcej
  7. Windery reklamowe - flaga w kształcie łezki, żagiel reklamowy czy może flaga huzar?

    Windery reklamowe, znane również pod pojęciem beachflagi lub flagi plażowe można spotkać nad morzem, w górskich kurortach, w parkach, na targach, na imprezach firmowych, w salonach samochodowych, czyli wszędzie tam, gdzie można zareklamować firmę. Beachflagi spotyka się przede wszystkim na plażach, stokach narciarskich, przed hotelem lub restauracją, przed sklepem, dosłownie wszędzie tam, gdzie tylko można pomyśleć o prostej oraz lekkiej formie reklamy dla firmy bądź produktu i usługi.

    Czytaj więcej
  8. Leżaki reklamowe – funkcjonalna reklama Twojej firmy

    Leżak to lekki mebel, którego geneza sięga końca XIX wieku. Medycy dostrzegli wówczas, iż przebywanie na świeżym powietrzu ma dobroczynny wpływ na człowieka i pomaga w leczeniu gruźlicy. Leżak niezbędny był do obowiązkowego werandowania w górskich kurortach, które chorym zalecano aplikować po kilka godzin dziennie. Pacjenci korzystając z przenośnych mebli mogli w wygodnej pozycji wdychać powietrze nasycone sosnowymi olejkami eterycznymi, które miały zbawienny wpływ na ich zdrowie. Później leżak stał się meblem wypoczynkowym. Chętnie wykorzystywano go również w kurortach nadmorskich oraz jako mebel ustawiany na tarasach i balkonach.

    Czytaj więcej
  9. Co to jest roll up?

    Roll up reklamowy jest jednym z najpopularniejszych systemów wystawienniczych na rynku. Składa się z wydruku oraz kasety, w którą zwijana jest grafika. W zależności od modelu na rynku mogą Państwo znaleźć różne rozmiary oraz kształt kasety, odpowiadający Państwa wymaganiom. Dzięki niewielkiej wadze oraz dużej powierzchni grafiki roll up stanowi idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą się wyróżnić.

    Czytaj więcej
  10. Flagi reklamowe jako skuteczne narzędzie marketingowe

    Flagi reklamowe mogą być skutecznym narzędziem reklamowym i jednocześnie dobrą metodą promocji, jako narzędzie marketingowe stosowane zazwyczaj "na zewnątrz" ale również czasami w pomieszczeniach. Podczas licznych eventów i wydarzeń kulturalno-integracyjnych flagi reklamowe przyciągają uczestników wydarzenia w kierunku przedmiotu reklamy zawartego na fladze.

    Czytaj więcej
Strona