Cena dostawy uzależniona jest od wagi całego zamówienia. Przy mniejszym zamówieniach o wadze poniżej 30 kg koszt dostawy wynosi 22,00 zł netto. Z pełnym cennikiem mogą się Państwo zapoznać w zakładce Dostawa i Płatności. W przypadku większych zamówień istnieje możliwość wysyłek na paletach i indywidualnego ustalenia ceny dostawy. W takich przypadkach prosimy o przesłanie zapytania na adres [email protected] podając rodzaj i ilość produktów oraz adres dostawy.
Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych do czego dochodzi czas wysyłki. Firma kurierska teoretycznie również ma 3 dni robocze na dostawę. W praktyce natomiast wygląda to tak, ze gotowy produkt dociera do Państwa zazwyczaj w 3 lub 4 dzień roboczy od momentu złożenia i opłacenia zamówienia z dostarczonym prawidłowym plikiem.
Płatność za zamówienie może być dokonana poprzez płatności elektroniczne lub standardowy przelew bankowy. Dostępne są poniższe formy płatności:
Jeżeli pojawił się problem podczas realizowania płatności, mogą Państwo złożyć zamówienie ponownie lub dokonać płatności tradycyjnym przelewem bankowym podając numer zamówienia w tytule przelewu.
Nie ma możliwości płatności za pobraniem. Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji wymagana jest przedpłata.
Nie, założenie konta nie jest wymagane.
W celu założenia konta i zarejestrowania się w sklepie należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony, następnie wypełnić formularz rejestracji, zaakceptować regulamin i kliknąć „Utwórz konto”. Na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie przesłany link weryfikacyjny. W celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta klienta należy kliknąć w przesłany link.
Rejestrując się w sklepie mają Państwo mogą Państwo szybciej dokonywać zakupów w sklepie, zapisać adresy dostawy, śledzić statusy zamówień, zachować historię zamówień itp.
Jeżeli rejestrowali się Państwo w sklepie i nie pamiętają hasła do konta, należy przejść do logowania („Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony), następnie kliknąć „Nie pamiętasz hasła”, w kolejnym ekranie wpisać adres e-mail, na który zakładali Państwo konto i następnie „Zresetuj moje hasło”. Na wskazany adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do zresetowania hasła – będzie możliwe podanie nowego.
Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji należy dodać produkty do koszyka, podać dane dostawy, potwierdzić zamówienie i je opłacić oraz przesłać pliki z grafiką do druku przygotowane na wykrojniku zgodnie ze specyfikacją (jeżeli zamówienie dotyczy produktów z wydrukiem).
Podstawową informacją o zamówieniu jest status zamówienia, który jest widoczny po zalogowaniu się na konto. Po zmianie statusu zamówienia każdorazowo otrzymują Państwo informację mailową, bez względu na to czy zarejestrowali się Państwo w sklepie czy nie.
Grafika powinna być przygotowana na wykrojniku (dostępnym do pobrania na karcie każdego produktu) i zgodnie ze specyfikacją. Plik z grafiką można załączyć podczas składania zamówienia – przed dodaniem produktu do koszyka lub przesłać na adres [email protected]. Jeżeli przesyłają Państwo pliki na wskazany adres mailowy, prosimy o dokładne opisanie, który plik jest do którego produktu i ewentualnie w jakich ilościach.
W takim przypadku prosimy zamówić potrzebną ilość danego produktu i przesłać pliki z grafiką na adres [email protected] dokładnie opisując, który plik w jakich ilościach ma zostać wydrukowany.
Nie, nie zajmujemy się przygotowywaniem grafiki. Abyśmy zrealizowali zamówienie, musimy otrzymać od Państwa pliki z grafiką przygotowane do druku zgodnie ze specyfikacją.
Zamówienie można zmodyfikować lub anulować, jeżeli nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji. W takich przypadkach każdorazowo prosimy o kontakt z Obsługa Klienta w celu ustalenia możliwości modyfikacji lub anulacji zamówienia.