Częste pytania (FAQ)

DOSTAWA

Ile kosztuje dostawa?

Cena dostawy uzależniona jest od wagi całego zamówienia. Przy mniejszym zamówieniach o wadze poniżej 30 kg koszt dostawy wynosi 22,00 zł netto. Z pełnym cennikiem mogą się Państwo zapoznać w zakładce Dostawa i Płatności. W przypadku większych zamówień istnieje możliwość wysyłek na paletach i indywidualnego ustalenia ceny dostawy. W takich przypadkach prosimy o przesłanie zapytania na adres info@print4events.pl podając rodzaj i ilość produktów oraz adres dostawy.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa do 3 dni roboczych do czego dochodzi czas wysyłki. Firma kurierska teoretycznie również ma 3 dni robocze na dostawę. W praktyce natomiast wygląda to tak, ze gotowy produkt dociera do Państwa zazwyczaj w 3 lub 4 dzień roboczy od momentu złożenia i opłacenia zamówienia z dostarczonym prawidłowym plikiem.

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówienie może być dokonana poprzez płatności elektroniczne lub standardowy przelew bankowy. Dostępne są poniższe formy płatności:

  • Płatności PayU
  • Płatności PayPal
  • Karta kredytowa/debetowa (w ramach usługi PayU lub Paypal)
  • Tradycyjnym przelewem bankowym na dane:
    W2P sp. z o.o., ul.Homera 219, 60-461 Poznań
    71 1090 1737 0000 0001 3022 9485

Po wybraniu płatności elektronicznych nie przekierowało mnie do strony banku/pojawił się błąd. Co zrobić?

Jeżeli pojawił się problem podczas realizowania płatności, mogą Państwo złożyć zamówienie ponownie lub dokonać płatności tradycyjnym przelewem bankowym podając numer zamówienia w tytule przelewu.

Czy istnieje możliwość zamówienia z płatnością za pobraniem?

Nie ma możliwości płatności za pobraniem. Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji wymagana jest przedpłata.

KONTO

Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby dokonać zakupu?

Nie, założenie konta nie jest wymagane.

Jak mogę założyć konto w sklepie internetowym Print4Events?

W celu założenia konta i zarejestrowania się w sklepie należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony, następnie wypełnić formularz rejestracji, zaakceptować regulamin i kliknąć „Utwórz konto”. Na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie przesłany link weryfikacyjny. W celu potwierdzenia rejestracji i aktywacji konta klienta należy kliknąć w przesłany link.

Jakie korzyści płyną z założenia konta z sklepie?

Rejestrując się w sklepie mają Państwo mogą Państwo szybciej dokonywać zakupów w sklepie, zapisać adresy dostawy, śledzić statusy zamówień, zachować historię zamówień itp.

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

Jeżeli rejestrowali się Państwo w sklepie i nie pamiętają hasła do konta, należy przejść do logowania („Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony), następnie kliknąć „Nie pamiętasz hasła”, w kolejnym ekranie wpisać adres e-mail, na który zakładali Państwo konto i następnie „Zresetuj moje hasło”. Na wskazany adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do zresetowania hasła – będzie możliwe podanie nowego.

ZAMÓWIENIA

Co muszę zrobić, żeby moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji należy dodać produkty do koszyka, podać dane dostawy, potwierdzić zamówienie i je opłacić oraz przesłać pliki z grafiką do druku przygotowane na wykrojniku zgodnie ze specyfikacją (jeżeli zamówienie dotyczy produktów z wydrukiem).

Gdzie mogę sprawdzić, co się dzieje z moim zamówieniem?

Podstawową informacją o zamówieniu jest status zamówienia, który jest widoczny po zalogowaniu się na konto. Po zmianie statusu zamówienia każdorazowo otrzymują Państwo informację mailową, bez względu na to czy zarejestrowali się Państwo w sklepie czy nie.

W jaki sposób dostarczyć grafikę do druku?

Grafika powinna być przygotowana na wykrojniku (dostępnym do pobrania na karcie każdego produktu) i zgodnie ze specyfikacją. Plik z grafiką można załączyć podczas składania zamówienia – przed dodaniem produktu do koszyka lub przesłać na adres info@print4events.pl. Jeżeli przesyłają Państwo pliki na wskazany adres mailowy, prosimy o dokładne opisanie, który plik jest do którego produktu i ewentualnie w jakich ilościach.

Co jeżeli chce zamówić jeden rodzaj produktu w większej ilości ale z kilkoma różnymi motywami nadruku?

W takim przypadku prosimy zamówić potrzebną ilość danego produktu i przesłać pliki z grafiką na adres info@print4events.pl dokładnie opisując, który plik w jakich ilościach ma zostać wydrukowany.

Czy wystarczy, że opiszę jak ma wyglądać grafikę?

Nie, nie zajmujemy się przygotowywaniem grafiki. Abyśmy zrealizowali zamówienie, musimy otrzymać od Państwa pliki z grafiką przygotowane do druku zgodnie ze specyfikacją.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Zamówienie można zmodyfikować lub anulować, jeżeli nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji. W takich przypadkach każdorazowo prosimy o kontakt z Obsługa Klienta w celu ustalenia możliwości modyfikacji lub anulacji zamówienia.