1. Co to jest roll up?

    Roll up reklamowy jest jednym z najpopularniejszych systemów wystawienniczych na rynku. Składa się z wydruku oraz kasety, w którą zwijana jest grafika. W zależności od modelu na rynku mogą Państwo znaleźć różne rozmiary oraz kształt kasety, odpowiadający Państwa wymaganiom. Dzięki niewielkiej wadze oraz dużej powierzchni grafiki roll up stanowi idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą się wyróżnić.

    Czytaj więcej
  2. Flagi reklamowe jako skuteczne narzędzie marketingowe

    Flagi reklamowe mogą być skutecznym narzędziem reklamowym i jednocześnie dobrą metodą promocji, jako narzędzie marketingowe stosowane zazwyczaj "na zewnątrz" ale również czasami w pomieszczeniach. Podczas licznych eventów i wydarzeń kulturalno-integracyjnych flagi reklamowe przyciągają uczestników wydarzenia w kierunku przedmiotu reklamy zawartego na fladze.

    Czytaj więcej
  3. Na czym polega druk sublimacyjny

    Druk sublimacyjny jest co raz częściej stosowaną techniką. Ze względu na swoje liczne zalety od wielu już lat stale zyskuje na popularności. Druk sublimacyjny, popularnie nazywany sublimacją, jest wykorzystywany głównie do druku na materiałach tekstylnych, takich jak flaga reklamowa, obrusy czy odzież reklamowa, nie jest to jednak jedyne jego zastosowanie. Sprawdza się również do druku na kubkach czy aluminium.

    Czytaj więcej
  4. Rollupy, czyli uniwersalne mobilne nośniki reklamowe

    Działania marketingowe firm muszą przybierać różne formy — począwszy od tradycyjnych, poprzez niekonwencjonalne, a skończywszy na praktycznych i mobilnych. Roll up spełnia swoją rolę w szczególności podczas różnego rodzaju konferencji, targów czy promocji poza siedzibą firmy. Dobrze zaprojektowany i perfekcyjnie wykonany przykuwa uwagę i staje się nie tylko nośnikiem kluczowych informacji, ale także swego rodzaju oczywistym zaproszeniem.

    Czytaj więcej
  5. Reklama podczas wydarzeń sportowych

    Z roku na rok zauważalna jest tendencja do organizacji coraz to większej ilości imprez sportowych. Wiele polskich miast w czasie weekendu przeżywa prawdziwy paraliż związany z organizacją kolejnego maratonu czy krótszego biegu okazjonalnego. Oprócz popularnych maratonów pojawiają się również masowe imprezy amatorskie. Tego typu widowiska potrzebują odpowiedniej oprawy, co stanowi prawdziwe wyzwanie dla branży reklamowej.

    Czytaj więcej